07/10/2009

Γράμμα στη νέα διακυβέρνηση

Καιρό έχουμε να τα πούμε και για άλλο ξεκίνησα να γράψω και άλλο μου ήρθε.
Δημοσιεύω λοιπόν το μήνυμα που έλαβα από τη φίλη Ε. Είναι τόσο απλό και ειλικρινές που δεν άντεξα στον πειρασμό.

"Εγώ χάρηκα που πήραν τις «κάλτσες» τους οι Νέο Δημοκράτες, μια κάθαρση που δεν τολμούσαν να κάνουν οι ίδιοι, την έκανε ο Ελληνικός Λαός … Τώρα περιμένει να δει τι θα κάνουν αυτοί οι καινούργιοι.
Και εγώ ελπίζω στον Παπανδρέου και την ομάδα του αν και δεν το ψήφισα. Μα θα τον ψηφίσω, εάν δω ότι είναι τεχνοκράτης και δεν ακυρώνει όλους τους διαγωνισμούς για να ξαναγίνουν όλοι με «άλλους όρους» και πάνε σε έναν μεγάλο όμιλο. Θα χαρώ πολύ εάν δεν αγγίξει την Ολυμπιακή και κάνει το λάθος να μπει ξανά το δημόσιο με συμμετοχή έστω σε αυτήν την εταιρία, εάν δεν υποχωρήσει στις πιέσεις των συνδικαλιστών για το λιμάνι. Θα χαρώ πολύ εάν προωθήσει ( το χαβά μου εγώ) την κομποστοποίηση στους δήμους και στα σπίτια. Για σκέψου…εάν κάνει μια τέτοια κίνηση, και μας βάλει όλους να «συμμετέχουμε» μέσο των σκουπιδιών για ένα καλύτερο αύριο. Όλοι έχουν μάθει να είναι αμέτοχοι…να ζητάνε. Μήπως ήρθε η ώρα να μας βάλουνε να κάνουμε κάτι εκτός από το να πληρώνουμε μόνο φόρους;
Περιμένω πολλά από τον κ. Παπανδρέου….βλέπεις είμαι πολύ δύσπιστη…με τους πολιτικούς…αλλά ακόμη ελπίζω.
Ναι και εγώ τους ήθελα τους οικολόγους αλλά δεν τα κατάφεραν."


Και γω περιμένω, όχι τόσο πολλά ούτε τόσο καλά, αλλά απλά διαφορετικά από ότι γινόταν μέχρι τώρα

No comments: