Δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται η ολοσέλιδη διαφήμιση της γείτονος Πουγουδουμού στον Economist (τελευταία στο προηγούμενο τεύχος 6-12 Οκτωβρίου) αλλά ήθελα να γράψω και δε προλάβαινα.
Δεν είναι το όνομα που μου προκαλεί την περιέργεια. Όχι καθόλου αυτό! Εδώ και κάποια χρόνια κατάλαβα ότι το παιχνίδι πολιτικά είναι χαμένο όταν ο θυρωρός της πολυκατοικίας στην γκρίζα μου πόλη την ελεγε (και φυσικά τη λέει και σήμερα) Μacedoine.
Είναι το περιεχόμενο της διαφήμισης της χώρας ως φορολογικού παραδείσου που με προβληματίζει. INVEST IN MACEDONIA ο τίτλος, New Business Heaven in Europe ο υπότιτλος και από κάτω μεταξύ άλλων:
-10 χρόνια αφορολόγητα στις εταιρείες που εγκαθίστανται και 10% φόρος μετά
-5 % φόρος στο προσωπικό εισόδημα για τα 5 πρώτα χρόνια και 10% μετά
-δωρεάν συνδέσεις στα δίκτυα
-χρηματικά κίνητρα
-το πακέτο παροχών εγκρίνεται σε 10 μέρες
Και τα ερωτήματά μου:
-Τραβάει το πακέτο και ελληνικές επενδύσεις που μεταναστεύουν προς βορρά για μια καλύτερη τύχη?
-Είναι καλύτερα να μπει ΠΓΔΜ στην ΕΕ όπου ναι μεν η φορολογία παραμένει εθνική υπόθεση αλλά υπάρχουν κάποια όρια ή να μένει απέξω και να μας πέρνει τις δουλειές?
-Υπάρχουν έλληνες επιχειρηματίες που ενώ απολαμβάνουν τον παράδεισο χρηματοδοτούν παράλληλα (ελληναρο) βουλευτές ή κόμματα για να προστατέψουν το όνομα?
Πολύ θα ήθελα να ξέρω με στοιχεία . Παρακαλώ τα φώτα σας!
No comments:
Post a Comment