23/05/2009

Κωλοτούμπες και πηδήματα

Εγώ τη Eurovision δεν την είδα. Κάποιοι φίλοι όμως, βορειοευρωπαίοι, που γνωρίζουν και αγαπούν την Ελλάδα, μου το περιέγραψαν και μου έκαναν καζούρα. Είναι δυνατόν μια χώρα όπως η δικιά σας να κάνει αυτά τα μαιμουδίσματα? Μια από τις λίγες χώρες με παραγωγή ακόμα εθνικής λαικής μουσικής να λέει αυτά τα ανούσια σε στίχο και μουσική τραγούδια? Και πώς είναι δυνατόν ένας κοντοπόδαρος με βαριά προφορά στα αγγλικά βαλκάνιος να το παίζει Michael Jackson? Ετσι για να αποστασιοποιηθούμε απ΄την εθνική μας περηφάνια για σκεφτείτε τον αντίστοιχο Αλβανό ή Ρουμάνο Σάκη να έχει τις ίδιες φιλοδοξίες.... Τί εικόνα σας έρχεται στο μυαλό? Είναι τόσο παράταιρο όσο και ένας γερμανός που προσπαθει να χορέψει ζειμπέκικο ή συρτάκι με σορτ και πέδιλο με κάλτσα σε τουριστική ταβέρνα στην Κέρκυρα.

Ξέρουμε τι είναι η Eurovision. Ανατολικο-τριτοκοσμικό πανηγύρι όπου η Ευρωπαική μουσική παράδοση απέχει. Αυτό όμως το κακής αισθητικής και συγκεκριμένης νοοτροπίας προιόν που έστειλε η Ελλάδα δεν εκπροσωπεί εμένα και φυσικά πολλούς άλλους της δικής μου αντίληψης περί αισθητικής και μουσικής. Είναι απλά ο καθρέπτης της βαρβαρότητας στο κοινωνικό και πολιτιστικό επίπεδο αυτών που τον επέλεξαν και τον προώθησαν. Κωλοτούμπες και πηδήματα με ή χωρίς εισαγωγικά να τα κάνουν στη Μύκονο στα σπίτια τους. Χωρίς να πληρώνω εγώ τα γαμησιάτικα. Και αν ο κ.Ρουβάς ζήτησε συγγνώμη και το εννοεί ας επιστρέψει τα λεφτά που τσέπωσε αυτός και η ομάδα του.

Για να ξεπλύνουμε τ΄αυτιά μας, ένα τραγούδι(Γ.Μαρκοπουλος/Μ.Κατσαρός) δώρο του μπλογκ σε όλους τους αναξιοπαθούντες.Τώρα που εδώ στις χώρες του Βορρά μπαίνει το καλοκαίρι με χιλιάδες χρώματα και αρώματα.

No comments: