10/05/2012

Εξουσία μου , αμαρτία μου

Το πολιτικό σκηνικό της αντιπολίτευσης έπαθε το αναμενόμενο. Κατέρρευσε! Μαζί πήρε και τους ηθοποιούς.
Παραμένει όμως το θέατρο, η σκηνή, οι ρόλοι και οι θεατές. Περιμένουν τα νέα σκηνικά και τους ηθοποιούς. Ο δικομματισμός δεν κατέρρευσε απλά ανασχηματίζεται. Το νέο ΠΑΣΟΚ θα λέγεται ΣΥΡΙΖΑ. Ποιοι λέτε  ότι τον ψήφισαν και απο 4 πήγε 17% και ίσως πιο πάνω σε λίγο? Και που θα βρει τα 10000 στελέχη για να στελεχώσει τον κρατικό μηχανισμό?

Δεν καταλαβαίνω , λοιπόν, γιατί έχουν πάθει αμόκ κάποιοι στην πατρίδα επειδή θα έρθει ο Τσίπρας? Μπορεί να λέει διάφορες μπαρούφες για την Ελλαδα σπίθα που θα απελευθερώσει την Ευρώπη αλλά δεν είναι και ο Τσε Γκεβάρα (ήμαρτον Θεέ μου).  Σιγά μην έχει τα κότσια, και να 'θελε,  να μας βγάλει από το ευρώ. Νομίζω ότι στατιστικά οι πιθανότητες να βγούμε από το ευρώ με Τσίπρα είναι ίδιες με οποιονδήποτε άλλον στην εξουσία.  Ισως οι κοινωνικές αντιδράσεις να είναι ηπιότερες ειδικά τώρα που το κλίμα στο Βερολίνο πάει ν'αλλάξει.


Γιατί όπως ξέρουν οι πιο μεγάλης ηλικίας και εμπειρίας άνθρωποι, στην πολιτική, όπως και στη ζωή κατά κύριο λόγο, δεν σε κρίνουν  απ' αυτό που λες αλλά απ' αυτό που κάνεις. Για θυμηθείτε τα συνθήματα του ΠΑΣΟΚ πριν το 80. Πολύ πιο ριζοσπαστικά από του ΣΥΡΙΖΑ σήμερα. Για θυμηθείτε πως αντιμετώπιζε το τότε δεξιό καταστημένο τον Ανδρέα. Πολύ πιο άγρια απ' ότι τον Αλέξη σήμερα. Και τελικά που κατέληξε το "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο"?


"Εξουσία μου , αμαρτία μου,  λάθος μου μεγάλο…….?"

Κοντός ψαλμός , αλλελούϊα.  Μόλις τελείωσουν τα ταρατατζούμ εσωτερικής κατανάλωσης και αρχίσει το πηγαινέλα προς τα εξωτερικά  θα δούμε. Και για τον Αλέξη και για τον Φρανσουά.
Γιατί και ο Ολαντ μου φαίνεται  .."άλλα λέω, άλλα κάνω , πως να σας το πω,  έλεγα περνούν τα χρόνια θα διορθωθώ". Φοβάμαι οτι το Μερκοζί θα γίνει Μέρκολαντ παραυτα. Οι αγορές είναι αμείλικτες. Και οι κοινωνίες όμως φαίνονται αποφασισμένες. Για να δούμε.


ΥΓ. Το αρθρο αυτό γράφτηκε πριν δω την επανασττικού περιεχομένου  επιστολή Τσιπρα στον Μπαρόζο!
Μπάνια αρχίσατε, κρυουλιάρηδες? Τα σκουπίδια τα μαζέψατε? Άντε, και  γρήγορα μη σας στείλω κανα  γραφικό εγέρθητο.

No comments: