14/09/2009

Αν θα ψηφίσω

Με ρωτάνε φίλοι αν θα έρθω στην Ελλάδα για να ψηφίσω και η απάντηση είναι ναι πάρα το γεγονός έχω πολλά πηγαινέλα στην Ελλάδα τον Οκτώβρη.
Δεν αλλάζει τίποτα λένε και δεν αξίζει τον κόπο. Τα έχω όμως ξαναγράψει αυτά σε προηγούμενο άρθρο. Έκτος του γενικού μπάχαλου που επικρατεί και πρέπει κάτι να αλλάξει εμείς της γενιάς μου έχουμε μάθει να παίρνουμε τις ευθύνες μας. Η φυγή και η ιδεολογική υπεροψία του "εγώ τους έχω γραμένους" είναι απλά μια ανοησία όταν η μιζέρια δε θα αγγίζει μόνον τις επιθυμίες σου αλλά θα ισοπεδώνει και τις βασικές σου ανάγκες.
Ακόμα και στα άγρια βουνά να πας θα μείνουν πίσω τα παιδιά σου. Και όταν αρρωστήσεις θα θέλεις νοσοκομείο. Ασε αν κοπεί και ο μισθός σου να δεις τι "γράψιμο" θα τους κάνεις. Και όταν έρθει και η στιγμή των συμφερόντων σου να δεις πως τους χτυπάς την πόρτα για το ρουσφετι σου. Όπου και να πας η εξουσία σε βρίσκει καλύτερα λοιπόν να την έχεις κατάφατσα παρά να της γυρίζεις τη πλάτη. Δε ξέρεις ποτέ πότε θα σου τη φέρει!!!

No comments: