25/11/2009

Πεθαίνοντας στη Μα...γρίπη



Πολλοί διαβάζουν το παλιότερο άρθρο για τη γριποτρομοκρατία. Κάποιοι άφησαν σχόλιο, κάποιοι μου έστειλαν μήνυμα. Κάποια φίλη μου έστειλε και την...έρευνά της στο διαδίκτυο που επιτείνει το μπέρδεμά της

Δε ξέρω τελικά που είναι η αλήθεια και που η προπαγάνδα και από τις δυο μεριές. Το ότι δε θα κάνω το εμβόλιο είναι αποφασή μου βασιζόμενη στο ένστικτό και το χαρακτήρα μου μάλλον παρά στη λογική που δε βρίσκεις άκρη τελικά.

Αλλά και όσους ρωτώ γύρω μου αν θα το κάνουν, κανείς δε λέει ναι. Ποιοι θα το κάνουν λοιπόν? Έχω και τρεις συναδέλφους που αρρώστησαν. Η μια περιμένει και παιδάκι. Έμειναν σπίτι τους για δέκα μέρες και ξαναγύρισαν. Τι ευκαιρία για ξεκούραση!

Έχω την υποψία ότι η άρνηση στο εμβόλιο έχει πάρει πια τη μορφή παγκόσμιας αντίστασης στη Νέα Τάξη Πραγμάτων. Είτε ο ιός είναι παρασκεύασμα εργαστηρίου, είτε είναι μάρκετινκ των φαρμακευτικών, είτε προϊόν της κλιματικής αλλαγής ή κάτι από όλα αυτά μαζί ο κόσμος αντιδρά γιατί καταλαβαίνει από ένστικτο πιο πολλά από ότι του λένε οι σοφοί επιστήμονες γιατροί που τα λάθη τους δε φαίνονται αφού τα σκεπάζει το χώμα.

Το μόνο που με τρομάζει είναι το μέχρι που μπορεί να φτάσει η τρομοκρατία τους και η τρομολαγνία τους...... Λέτε να γίνει της Νορβηγίας?

Το ξανάπα. Αν ύστερα απ'όσα έχω περάσει, έχω ταξιδέψει και έχω κάνει στη ζωή μου είναι γραφτό μου να πάω από γρίπη ας πάω. Στα χαρακώματα και ας με βρει το βόλι...sorry ο ιός στην επίθεση λοιπόν!

No comments: