11/07/2011

Ανγκέλα , μωρό μου

Ανγκέλα, μωρό μου
Δυο φορές σ' έχω δει από κοντά και μ' έχει αγγίξει η αύρα του αρώματός σου. Τη μια ήταν στο πάρκο όταν σε κοίταγα υπνωτισμένος. Την άλλη σε ένα εστιατόριο που έτρωγες με λεπτότητα και με μια απερίγραπτη ρομαντικότητα το σβάινε χάξεν σου.

Πιο πολλές σε έχω θαυμάσει από μακριά με το μπλε σου ταγιεράκι να δένει με τον τόνο της εξουσίας σου. Η (ψευδ)αίσθηση παντοδυναμίας που αποπνέεις είναι μεγάλο αφροδισιακό. Στο χουνε πει κι'άλλοι?

Άπειρες φόρες σε έχω δει στην τηλεόραση με τα μπλε ματάκια σου να βάζουν στη θέση τους ακόμα και τους πιο ισχυρούς άνδρες.

Σου έχω φωνάξει πολλές φορές αλλά δεν με άκουσες. Σου έχω γράψει άλλες τόσες , αλλά δεν με διάβασες. Σου έχω πει για την ασυδοσία της αγοράς που δεν μας αφήνει να 'ρθουμε πλησιέστερα. Για τους κερδοσκόπους που θέλουν το κακό μας . Για τα ΜΜΕ που μας γλωσσοτρώνε και τη Σίμενς που μας έχει κάνει μάγια και όλο τσακωνόμαστε. Ότι όσο ζητάς μνημόνια ο γάμος δεν θα γίνει τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα γιατί αγανακτείς τη μανούλα μου.

Και μετά από τόσο καιρό και μ' όλα αυτά που σου χω πει και σου χω γράψει τώρα ξύπνησες, μη πω καμιά κουβέντα, για να πεις ότι οι οίκοι αξιολόγησης μας την έχουν στημένη και ότι πρέπει να τους βάλλεις φρένο?

Δεν σου τα λεγα τότε ότι μας κάνουν ότι θεν και σε χουνε γραμμένη? Να τους κόψεις τα πριμ και τα μπόνους. Να τους κλείσεις τα off shore και να τους βάλεις να φαν τα τοξικά τους. Σου λεγα να τους διαλύσεις. Την πάπια εσύ.

Σου λεγα και για την Αμερικάνα που μου ταζε προίκα ενω ήταν έτοιμη να βαρέσει το κανόνι. Και όπου να ναι θα κόψει χρήμα να πληρώσει τα χρέη της και πως πρέπει να κάνεις το ίδιο και συ μπας και πάρει τη σύνταξη η μανούλα και πει το ναι για τον γάμο. Εσύ έτρεχες με κινέζους και ξέχασες να ρθεις και στο Μνημόσυνο της θείας Ελπίδας.

Μείνε μόνη σου λοιπόν. Δεν ξανα ασχολούμαι μαζί σου. Μείνε με τα πλεονάσματά σου μέχρι να σου τα φάει κανένας άλλος βρωμολατίνος ή να στα πληθωρίσει η Αμερικάνα και τότε να δούμε τι θα λες. Θα παρακαλάς αλλά εγώ θα είμαι μακριά σου.

Πρώην δικός σου

ΥΓ: Ξέχωρα από την πλάκα, φαντάζομαι την Μέρκελ η οποία τρέχει για την κρίση σε όλη την Ευρώπη, μιλάει με τον Ομπάμα, και τις πιο μεγάλες τράπεζες του κόσμου και που έχει από πίσω της στρατούς αναλυτών και εμπειρογνωμόνων να της λέει ο Σαμαράς που την είδε τις προάλλες "Αν δεν πετύχει το σχέδιο σου τότε θα βάλλω μπρος αυτό του Σταϊκούρα που μου πε το πρωί στον καφέ" Θα πρέπει να 'πεσε από την καρέκλα της.

No comments: