17/07/2011

Η Χίλαρι Κλίντον στην Αθήνα

Παραθέτω κάποια αποσπάσματα από τον τύπο που μου έκαναν εντύπωση με κάποια δικά μου σχόλια.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές του ΑΠΕ-ΜΠΕ, θέμα της συζήτησης ήταν οι εξελίξεις στο θέμα της οικονομικής κρίσης, αλλά και το Κυπριακό, το Σκοπιανό, τα ελληνοτουρκικά, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, η ευρωπαϊκή προοπτική των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων, η ενέργεια και η "αραβική Άνοιξη" και ο ρόλος της Ελλάδας στην περιοχή.

Η Χ.Κ έρχεται από την Πόλη όπου συζητήθηκε τι θα γίνει στη Λιβύη αλλά και στην όλη περιοχή. (Στην Αίγυπτο τόσους μήνες έχει φύγει ο Μουμπάρακ και εκλογές δεν έγιναν ακόμα!)
Μου φαίνεται περίεργο το ότι η όλη συνάντηση της Πόλης πέρασε μαλλον στα ψιλά διεθνώς όπως και η διεθνής αναγνώριση του κράτους της Βεγγάζης. Το τελευταίο σημαίνει ότι τα λεφτά του Λιβυκού κράτους (δηλαδή του Καντάφι) σε ξένες τράπεζες μπορούν να δωθούν στους εξεγερμένους χωρίς νομικά προβλήματα. Αυτά τα μουλωχτά, πάντως, είναι και τα πιο ....περίεργα.

Η Χ.Κλίντον δήλωσε «Κάποιες επώδυνες θυσίες θα είναι απαραίτητες, αλλά έχω μεγάλη αισιοδοξία στην αντοχή και την ευφυία του ελληνικού λαού. Είμαι εδώ λοιπόν για να δώσω ένα πολύ ισχυρό μήνυμα στήριξης για όλη τη δύσκολη δουλειά που σας περιμένει».


Λέγε τι θες. Πολλή αγάπη πέφτει. Μήπως έχει δίκιο το ΛΑΟΣ που είπε ότι « Η Αμερική δείχνει στην Ευρώπη ότι είναι έτοιμη να μαζέψει κάθε απολωλός πρόβατό της».

«Οι φίλοι φαίνονται στα δύσκολα. Οι ΗΠΑ έχου σταθεί στο πλευρό μας με τρόπο αταλάντευτο και αποφασιστικό", δήλωσε από τη μεριά του ο Στ. Λαμπρινίδης.


Κάποιοι λένε ότι ο ΓΑΠ τον έβαλε στο ΥΠΕΞ για να φέρει την Χίλαρι στην Ελλάδα και να τα βρει μαζί της αφού την ξέρει πολύ καλά. Ηταν μέσα στην ομάδα της προεκλογικής της εκστρατείας με το γραφείο του να έχει την ευθύνη της νομικής κάλυψης, αν θυμάμαι καλά.

Πολύ περίεργα μου φαίνονται αυτά. Μπορεί να είναι και η ιδέα μου ή η βαλκανική μου καχυποψία. Ο καιρός θα δείξει

No comments: